Перейти до основного вмісту

Програмний продукт "МініСофт Комерція Салон" - зручний і доступний інструмент ведення оперативного обліку і контролю закладу по наданню послуг будь-якого формату.

Програму "МініСофт Комерція Салон" можна використовувати для ведення фінансового й управлінського обліку в таких закладах:

  • Салон краси;
  • Масажний салон;
  • SPA-центр;
  • Косметологія;
  • Перукарня;
  • Фітнес-клуб;
  • Тренажерний зал;
  • Фотостудія;
  • і інших закладах, що надають послуги і продають супутні товари.

Програма дозволяє власнику або адміністратору салону:

  • вести автоматизований облік продаж послуг і товарів, приходу і витрати матеріалів (наприклад, засобів догляду за тілом, косметики і т.п.);
  • використовувати персоніфіковану дисконтну і бонусну системи для заохочення постійних клієнтів;
  • контролювати рух грошових коштів від каси об'єкта до розрахункового рахунка, проводити інкасації і внесення засобів, відносити гроші на витрати і доходи власника;
  • створювати чеки для розрахунку клієнтів і друкувати їх на фіскальних пристроях (фіскальних реєстраторах);
  • обліковувати роботу персоналу і розраховувати розмір їх заробітної плати;
  • за допомогою звітів контролювати всю діяльність, а саме оплату клієнтами товарів і послуг, залишки матеріалів і товарів, доходи і витрати та інше.

Вартість версій

Однокористувацька

2300грн.

1 об'єкт - 1 ПК - 1 база

  • малі об'єкти з одною касою, без керуючого ПК
  • 1 база даних на цьому ж ПК
  • без можливості віддаленої роботи
  • одноразова покупка (без абонплат)

Двохкористувацька

2700грн.

1 об'єкт - 2 ПК - 1 база

  • малі об'єкти з керуючої ПК або з 2 касами
  • 1 база даних на будь-якому із ПК
  • можливість віддаленої роботи
  • одноразова покупка (без абонплат)

Мережева

4500грн.

1 об'єкт - необмежено ПК - 1 база

  • середні об'єкти з необмеженою кількістю ПК
  • 1 база даних на будь-якому із ПК
  • можливість віддаленої роботи
  • одноразова покупка (без абонплат)

Програму "МініСофт Комерція Салон" варто віднести до малих програм автоматизації - вона, можливо, не має стільки додаткових інструментів ведення обліку персоналу і планування завантаження майстрів або устаткування, як великі і дорогі спеціалізовані програми для салонів, однак дозволяє повністю організувати процес роботи з клієнтами і керування товарами, що найчастіше необхідно невеликому закладу. Дану програму рекомендуємо купувати у випадку, коли необхідна проста у впровадженні і щоденному використанні програма, що цілком відповідає вимогам і власника, і законодавства (наприклад, для України - забезпечення друку чека на РРО - фіскальному реєстраторі). Безсумнівними перевагами програми "МініСофт Комерція Салон" є її доступна ціна і відсутність яких-небудь додаткових витрат при її використанні.

Застосування в закладі програми "МініСофт Комерція Салон" не вимагає використання для обліку і контролю ще яких-небудь інших програм. Однак, при необхідності - наприклад, при автоматизації мережі салонів, програма може використовуватися як фронт-офіс об'єкта (а як бек-офіс може використовуватися велика програма обліку, наприклад, 1С:Підприємство).

Співробітники компанії "МініСофт" допоможуть впровадити і почати успішно використовувати програму, запропонують варіанти рішення різноманітних задач і потреб клієнтів інструментами програм.

Копії екрану

Інтерфейс програми МініСофт Комерція Салон Форма вибору клієнту та персоналу при продажі Форма продаж Карточка послуги / товару програми Закладка Товари програми Закладка Каса Форма Операції Закладка користувачів програми Форма добавлення користувачів та персоналу Форма редагування бригади Закладка Товарооперації - Приход Форма створення карточки клієнта Приклад звіту програми (звіт "Отчет по продажам и доходам") Приклад індивідуального звіту програми

Купити
"МініСофт Комерція Салон"

Демо версія програми МініСофт Комерція