Перейти до основного вмісту

Автоматизація закладів громадського харчування програмою «МініСофт Кафе»

  • 10.01.2012

У статті розглядається можливість ведення оперативного обліку і контролю в підприємствах громадського харчування: кафе, пабах, бістро, піцеріях, фаст-фудах, їдальнях і ресторанах, а також клубах і розважальних закладах за допомогою програмного продукту "МініСофт Кафе", переваги й особливості використання даної програми.

Сфера громадського харчування в останнє десятиліття стрімко розвивається і поки насичення ринку громадського харчування не спостерігається. Тому постійно відкриваються нові заклади, а наявні розвиваються, власники створюють мережі з декількох закладів або додають до переліку послуг усі нові і різноманітні супутні послуги.

Автоматизація підприємств громадського харчування - уже давно не питання: усі розуміють її необхідність і окупність. Головним питанням залишається тільки вибір програмного забезпечення для відповідного типу закладу.

І якщо для великих ресторанів і кафе на ринку пропонується ряд великих систем автоматизації (вартість таких рішень починається від 20000 грн. і більше (приблизно 1000 дол. США), доходячи до 50000 - 80000 грн. (2000 - 3000 дол. США)), то власники невеликих кафе, бістро, барів і фаст-фудів не завжди можуть дозволити собі такі витрати. А якщо додати до вартості програмних продуктів вартість необхідного устаткування, то загальні витрати на автоматизацію можуть складати 40000 - 150000 грн. (1500 - 5000 дол. США).

Потреба в простій і доступній як за ціною, так і по впровадженню і використанню програмі була давно. Для задоволення цієї потреби компанія "МініСофт" готова запропонувати власникам малого і середнього бізнесу рішення для підприємств громадського харчування.

Програма "МініСофт Кафе" - ідеальне рішення для автоматизації кафе, барів, бістро, піцерій, фаст-фудів, їдалень і невеликих ресторанів, а також клубів і розважальних закладів. Особливість програми в тому, що вона дозволяє власнику або керівнику закладу:

  • вести автоматизований облік приходу і продажів товарів, продукції і матеріалів;
  • калькулювати склад продукції, здійснювати списання матеріалів і сировини в момент оприбуткування продукції або її продажу (спосіб списання визначається для кожного виду продукції);
  • організувати зручну роботу персоналу з неоплаченими замовленнями відвідувачів і проведених чеків, друкувати пречеки і чеки розрахунку відвідувачів;
  • керувати виробництвом продукції (блюд), друкувати спеціальні замовлення на принтері кухні як у момент замовлення, так і при зміні замовлення (дозамовлені);
  • мати систему максимального захисту від несанкціонованих дій персоналу, захист від крадіжок і спроб продажу "лівого" товару;
  • використовувати персоніфіковану дисконтну або бонусну систему для збільшення лояльності відвідувачів;
  • проводити розрахунки з постачальниками і контролювати операційні витрати закладу;
  • за допомогою звітів контролювати залишки товарів, руху товарів, усі розрахунки, доходи і витрати кафе, бістро, бару або ресторану.

Програма "МініСофт Кафе" може бути в 3 варіантах: мережева версія, двохкористувацька та однокористувацька версія.

Мережева версія "МініСофт Кафе" найбільш зручна для автоматизації закладу і передбачає загальний доступ декількох робочих місць до однієї загальної бази даних, що розміщується на сервері - окремому ПК або на ПК, використовуваному і як автоматизоване робоче місце персоналу кафе. У постачанні мережної версії "МініСофт Кафе" є ліцензійні ключі на кілька ПК. Крім того, використання даної версії програми дозволяє власнику дистанційно контролювати заклад з офісу або будинку. Ціна мережевої версії програми - 4500 грн.

Однокористувацька версія призначена для автоматизації маленького кафе з одним ПК. Функції програми ідентичні мережевій версії. Ціна програми - 2300 грн.

Двохкористувацька версія призначена для автоматизації малого кафе, піцерії, бару з одним ПК на робочому місці персоналу і другим - у кабінеті або на складі. Також ця версія підійде тим користувачам, що хочуть віддалено контролювати свій заклад. Функції програми ідентичні мережевій версії. Ціна програми - 2700 грн.

Програма поєднує високу надійність збереження даних і високий їх захист. Система розмежування прав користувачів і декількох ступенів захисту даних у замовленнях дозволяє налаштувати можливості кожного користувача по доступу до визначених даних програми і визначених дій. Наприклад, бармен або офіціант у програмі може робити одну операцію - формування замовлення і чека при продажі товарів і продукції - і ніяких інших дій він зробити не може. Видалення позицій замовлення або повернення товару після проведення може бути заборонено рядовому персоналу і здійснюватися адміністратором або іншим уповноваженим співробітником. Правильна установка програми дозволить вирішити питання захисту даних і від інстанцій, що можуть здійснювати перевірку закладу.

Існують і широко використовуються нашими клієнтами можливості дистанційного керування закладом (мережею закладів) при використанні інструментів мережі інтернет.

Програма може використовуватися як фронт-офіс при автоматизації мережі закладів громадського харчування (як бек-офіс може використовуватися велика програма обліку, наприклад, 1С:Рарус Ресторан, R-Keeper або В-52).

Демо версія програми МініСофт Комерція